Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vučić na "Konventu NVO za EU": Zamrznuti konflikt nije rešenje za problem Kosova, protokom vremena u boljoj poziciji će biti druga strana; Hapšenje Đurića nije režirano

Komentari (141) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 31 mart 2018 11:06
Forever Jang
Druga strana nema kud bolju poziciju. Može samo da gubi. Ovo je samo građenje alibija za izdaju koju sprema.
Preporuke:
209
6
2 subota, 31 mart 2018 11:21
Nislija
Laž.
Preporuke:
171
2
3 subota, 31 mart 2018 11:27
Društvo za borbu protiv pilećeg pamćenja
To je tako ako si idiot.
Preporuke:
176
3
4 subota, 31 mart 2018 11:28
Srki
svaki gradjanin Srbije ima pravo da se izjasni po ovom pitanju, cak i oni koji su pristigli za vreme komunizma, generaciju unazad i ciji preci nisu branili Kosovo. Ali njihovo misljenje ne bi smelo da ima vecu specificnu tezinu od misljenje gradjana Srbije koji su tu vise generacija unazad.
Preporuke:
96
3
5 subota, 31 mart 2018 11:29
Teoretičar
U atletici postoji disciplina "štafeta 4h100m".Vučić je to malo drugačije
shvatio-on trči prvu deonicu,onda preda palicu sebi i trči drugu deonicu i
tako do kraja.Palicu ne predaje ni posle trke-nosi je kući.U disciplini
"pljuvanje u dalj"je najbolji u Srbiji a bogami i u svetu.Ali,ubedljivo ja naj-
bolji u disciplini"praviti se blesav 6 godina"...
Preporuke:
116
1
6 subota, 31 mart 2018 11:30
Dragoslavić
Čuješ šta Vučiči kaže i ZNAŠ da je upravo suprotno od toga. Da li je ikad izrekao istinitu rečenicu?
Da sam novinar ja bih ga pitao da li je on ŽABA!
Preporuke:
121
1
7 subota, 31 mart 2018 11:34
Srb
Ako znamo da sledi ekonomski krah EU i SAD, a da je ekonomska budućnost na istoku, pitam se onda kako će to šiptari da budu u boljoj poziciji?
Preporuke:
109
2
8 subota, 31 mart 2018 11:35
Teoretičar
Ništa neobično-jedino moguće i jedino održivo rešenje u ovom trenutku,za
našeg "genijalnog stratega" nije rešenje.
Preporuke:
82
1
9 subota, 31 mart 2018 11:39
Kosovo bez Srbije nigde neće stići
A izdajnik je svako ko tamo omogući razvoj gradnjom autoputa i slično. Šiptari su stigli dovde bojkotom Srbije a ne saradnjom sa njenim vlastima. Njima fali samo ventil da dišu a to im Vučić daje. Tek tada smo pukli jer oni neće stati. Vučić legalizuje NATO agresiju i progoni sve neistomišljenike. U zatvor ide i ko se plaši vakcina pa priča o tome iz straha... Vučić nije ni svestan koliko je opasan po Srbe jer ih satire bukvalno po nalogu zapada. Putinu se šlihta jer mu on treba kao saučesnik u izdaji...A voli Nemce!!!
Preporuke:
113
1
10 subota, 31 mart 2018 12:01
raja.
On dobro zna da je druga opcija priznanje. Svaki Srbin i patriota bi odlučio da ostane nerešeno bolje nego da bude rešeno priznavanjem. A ispod priznanja amerikanci i šiptari uz njihovu pomoć neće ni našta pristati. Ako ovaj kvisling objavi da je rešio pitanje KiM to znači da je potpisao priznanje. Sva objašnjenja su obična trabunjanja i laži u koja ne veruju ni njegovi najbliži uvlakači.
Preporuke:
93
2
11 subota, 31 mart 2018 12:03
nebitan
Vučićevoj strani (koalicija NATO-SNS-šiptari) ističe vreme jer se odnosi u svetu dramatično menjaju i to se vidi u panici i histeriji ove izdajničke bitange. U suštini, vučićeva strana možda još samo ove godine može da na silu pokuša da progura šiptarsku "nezavisnost" (mada, od toga nema ništa dok se god Rusija pita) a onda će njihova narko-kula od karata krenuti nezaustavljivo da se ruši.
Preporuke:
89
3
12 subota, 31 mart 2018 12:08
Prodade sve živo!
Tipični raspikuća.

Moj sin neće biti takav.
Preporuke:
89
0
13 subota, 31 mart 2018 12:09
Veleizdajnik Vučić!!!!!
Kad ispunite sve što je potpisano bićemo spremni da nastavimo razgovore", rekao je Vučić?
- A šta je potpisano, Vučiću, kriješ Briselski sporazum - kriješ predaju teritorije i veleizdaju: Postavio si sa Dačićem granicu da zaokružiš teritorijal, integritet Kosova po Briselskom sporazumu (Zašto Kosovo traži demarkaciju granice sa Crnom Gorom - znači da ima granicu prema Srbiji), ukinuli sve institucije Srbije na Kosovu, Srbe ugurali u albanske institucije?

ZATO SE I DESIO teroristički napad na Srbe u Severnoj Mitrovici, upozoravali su Albanci da neće pustiti Djurića, odbraniće teritorij. integritet po BS. I nakon agresivnog napada na Srbe Kosovo je reklo da je odbranilo integritet...?

Samo se Vučić pravi lud kao i mnogo puta do sada, - poslao Djurića daa širi Vučićev unutrašnji dijalog na Kosovu, da pridobije i kosovske Şrbe za alibi da se prebaci odgovornost za veleizdajnički Briselski sporazum na Srbe i Srpski narod???
Preporuke:
85
0
14 subota, 31 mart 2018 12:13
Branko Pavlović
Da, laže.
Ne mislim da će SAD propasti, za EU mislim da hoće, ali će Nemačka ostati snažna država.

Vreme radi za nas, a ne za Albance zato što u međusobnom relativnom odnosu sve države koje nisu i neće priznati secesiju,pre svih Rusija, Kina i Indija, jačaju ubrzano u odnosu na one koje su priznale ( SAD,Nem, Brit,Franc).

Jačanje je mnogo brže u vojnom sektoru. Rusija, Kina i Indija su već sada jače vojno,ili najamanje iste snage, kao SAD,Francuska i Britanija ( vojska Nemačke je zanemarljiva).

Međutim, još je značajnije to što u tim zemljama nestaje volja da se ratuje za bilo koga, a po najamanje za Albance, još brže nego što je ova promena odnosa moći.

Dakle, dolazi vreme, 7-10 godina, kada ćemo ostati sa Abancima 1 na 1.

Taj trenutak treba dočekati sa znatno većom snagom Vojske Srbije. Koja će biti u stanju da za 60 dana izađe na granicu sa Albanijom. I onda se pregovara.

Istovremeno, kriminal će izjesti albansko društvo tako da građani neće stajati iza ekstremista.
Preporuke:
132
3
15 subota, 31 mart 2018 12:14
Crna Mamba
Da li je dobar zamrznuti konflikt ili ne zavisi od procene. Onaj koje pogrešneo procenio da će Briselski sporazum zaštiti Srbe na Kosovu nema kredibilitet dalje procene jer kao što vidimo Briselski sporazum ne da ne štiti Srbe sa Kosova nego ne štiti ni funkcionere ostatka Srbije.
Zavisi i od procene da li će Amerika, kao šuptarska zaštitnica, i ubuduće žariti i paliti kao jedina super sila. Onaj ko je procenjivao da će pobediti Klintonka, jer je mnogo pametan, a sva istraživanja govorila da će pobediti Tramp, teško da ima mogućnost procene stanja Amerike.
Sve u svemu glasamo da se konflikt zamrzne.
Preporuke:
104
0
16 subota, 31 mart 2018 12:21
Ne skida ruska zastava sa zgrade rezidencije generalnog konzula u Sijetlu!
A ovaj poskidao sve zastave srpske - gde je mogao da dohvati ovako visok.
Preporuke:
69
0
17 subota, 31 mart 2018 12:23
Stefan
Koliko je samo skandaloznih izjava imao tokom svoje vladavine, tu ima toliko materijala za neko suđenje u budućnosti al džaba sve kad ovaj narod više interesuje šta rade Sloba i Luna nego što im država nestaje pred očima
Preporuke:
85
2
18 subota, 31 mart 2018 12:23
koba
Obećao si nezavisnost Kosova republjik i to ćeš ostvariti bez svake sumnje, ne zato što želiš već što obećanje moraš ispuniti.
To se vidi iz svake tvoje reči i tvojih postupaka.
Zapetljao si se ko pile u kučine. Hteo bi da izdaš, a da opet nekako ostaneš rodoljub.
Zapadni moćnici nisu sirotinja raja Srbije pa da ih maslaš kako ti se ćefne i bez posledica.
Zašto u svojoj izdaji tražiš podršku naroda?
Pre ili kasnije, Lazareva kletva će te stići i ne samo tebe.
Preporuke:
86
0
19 subota, 31 mart 2018 12:33
Vučić izdajnik a mi nismo
„Najveći broj učesnika unutrašnjeg dijaloga o Kosovu zalagao se za očuvanje statusa kvo i očuvanje zamrznutog konflikta i da čekamo neke bolje prilike“, rekao je Vučić na okruglom stolu u okviru unutrašnjeg dijaloga o Kosovu.

Vučić je uspeo da obesmisli ček i reč dijalog.

Niko ne vodi dijalog, nego Vučić sačeka pa "opljune" svako mišljenje koje se razlikuje od onoga što su ga roditelji, Broz, Milošević i Šešelj naučili: da se najviše isplati izdavati Srpski narod i predavati Srpske teritorije.

Situacija je mogla davno da se popravi da je uopšte bilo Srba u Srbiji. Nažalost nije.

Jer otkako je Milošević rasturio SKJ svi "srbi i pravoslavci" jer nemav više komunizma i ateizma,

vole da "srbuju" samo između ručka i sporta.

Naravno da ima i poremećenih "patritoa" koji su uvek spremni da žrtvuju druge da ginu.

Predlažem da se sve "patriote nedamo KiM" "bolje grob nego rob" ubuduće potpisuju sa punim imenom i prezimenom i adresom, jer sve ostalo je demagogija.
Preporuke:
25
138
20 subota, 31 mart 2018 12:40
i ja si nesto mislim ovih dana...
imam kucu i stalno problemi, em popravci, em stalno placaj neke rezije, pa reko, najbolje da je poklonim i da odem u ZSB, zajednicu samostalnih beskucnika
Preporuke:
52
0
21 subota, 31 mart 2018 12:43
Rale
po pitanju Kosova, misljenje predsednika drzave i misljenje bilo kojeg radnika, penzionera ili beskucnika bi moralo da ima jednaku tezinu u glasackoj kutiji na referendumu.Kosovo je vlasnistvo svih drzavljana Srbije
Preporuke:
66
0
22 subota, 31 mart 2018 12:47
Ahil
Često mu logika ne ide. Onaj koji se ne bori taj je već i izgubio. Taj nema više šta da dobije jer nije ni pokušao. Znači vreme ne radi protiv nas nego protiv njih. I ne znam šta Zapad traži od Srbije ako je KiM izgubljeno??? Od Srbije mogu samo nešto da traže što Srbija ima i što je naše.
Preporuke:
64
1
23 subota, 31 mart 2018 13:05
brlj
`Konvent` ? `Civilista` (soroševaca), baš `protestantski` - još da pozove Orbana ? Be-dno..
Preporuke:
52
0
24 subota, 31 mart 2018 13:05
Nista ne razumem
protokom vremena u boljoj poziciji će biti druga strana - a ne Srbija

Dolaskom SNS na vlast Srbija je u bezizlaznoj poziciji. To je jos gore nego da je na vlasti u Srbiji UCK i Hasis Tacni, odnosno "druga strana". Vise nema dve strane, samo je jedna. UCK-SNS koalicija, to su samo dva sektora jedne iste firme.
Preporuke:
56
1
25 subota, 31 mart 2018 13:16
VeMi
Ljudi, šta mislite, zašto je OLIVER IVANOVIĆ ubijen? Upravo zbog toga što je želeo zamrznuti konflikt i nikako drugačije!
Preporuke:
81
1
26 subota, 31 mart 2018 13:18
R
Nije trebalo dugo cekati za odgovor zasto je muceni i mladjani Djuric dobio batine !
Odgovori se nizu kao na filmskoj traci , veleizdaja se zahuktava !
Preporuke:
61
0
27 subota, 31 mart 2018 13:21
..realno
Zamrznuti konflikt je realnost, faktičko stanje. Na korejskom poluostrvu traje kao `primirje` od 1953.g., Na Kipru, od 1974.g, itd. Potpuno pogrešno je bilo `izmeštanje` rešavanja konflikta iz UN na EU - koja se ponaša krajnje pristrasno na strani "Kosova" ( iako nisu sve njene članice priznale tu nazovi-državu). Bezumlje je, namerno birati jasno deklarisanog, nenaklonjenog `sudiju`. To je `greška` (` eror`) koju ne bi trpela nijedna, kako naučna tako i tehnička stvar. Niti je održivo kao trajno rešenje. U suludoj `veri` u članstvo u EU (koja može da pokuša da se transformiše i u nešto kao SAD - federaciju evropskih država), i premnogo se gledalo `kroz prste` Prištini. Zulum nad Srbima ne prestaje. A laž i korupcija jesu izveštaji o njihovom `napredovanju` u ispunjavanju `uslova` za EU.
Moralo je i mora se posmatrati i položaj manjina u Albaniji. Albanska dijaspora ne može da traži veća prava u susednim državama od onih, koje Albanija daje Srbima i drugim manjinama ?! I to je vid korupcije ?!
Preporuke:
71
0
28 subota, 31 mart 2018 13:34
Ja vam kažem, zajedno sa mojim uranijumskim američkim i evrounijskim prijateljima, zamrznuo sam Srbiju kako bih mogao kao poslednja raspikuća da sve rasprodam i da milosrdnom Zapadu i šiptarskim terorističkim andjelima predam viševekovni srpski Kosmet.
U inat Srbiji i svima vama koji me niste podržali kada sam bio za nemačku parolu 100 za 1 - Dole Srbija! Živela EU! Živela Nemačka! Živeo NATO!
Preporuke:
69
2
29 subota, 31 mart 2018 13:39
/
Da razmotrimo par veleumnih misli,ciji je odabir proizvoljan:

...onaj ko se ne bori je vec izgubio...ovu genijalnost bi mozda trebalo reci roditeljima zrtvovanih,potpuno nepripremljenih vojnika od 18,19 godina,poslatih na granicu i kopnene sukobe sa teroristima ,dok ih iz vazduha masakriraju usa-demokrate.

U isto i to divno vreme su gospoda intelektualci,oficiri igrali risiko po bunkerima,a 100:1 elita dobijali stanove od 183 kvadrata.

.....za 7-10 godina ostajemo 1:1 sa albancima-intelektualci u Srbiji su ultimate-fightersi,mogao bi Palma da ih pripremi za borbe u Koncarevu (da brze prodje narednih 7-10 godina),jer verujem da i sami planiraju da sudeluju.

U dobrovoljna davanja tudje krvi vise ne racunati-'nadav'o se SOIC' (u rat ce prvo ICI deca funkcionera,pa onda funkcioneri,a ja cu stranu odabrati prema zasluzi,casti,sopstvenim ubedjenjima i nece vecini biti prihvatljiva).


NIKADA VISE U NACIONALIZAM-JA vama GARANTIRAM


KOSA CRTICA uzvraca udarac
Preporuke:
8
61
30 subota, 31 mart 2018 13:52
ja
znate vec u proslosti kako je bilo kad su srpstvo branili vjekoslav i vucic sa svojim kradikalima...oni svako malo polude i tada tamo gde zive srbi, posle njihove ludosti ne ostane ama bas ni jedan!

sad su im se pridruzili sonja liht, profesor bezbednosti sa diplomom megatrenda dragisic, ceda jovanovic a na drugoj strani im je veoma drag saradnik hasim taci.....buducnost nam je kristalno jasna....cemu dijalog?
Preporuke:
55
1
31 subota, 31 mart 2018 13:54
ne znam zašto
Kao da slušam Sonju.
Preporuke:
83
0
32 subota, 31 mart 2018 14:23
Trakt
Degenerik
Preporuke:
67
0
33 subota, 31 mart 2018 14:26
Al vas lepo
vozika i kuva, Majstor Voja ga istreniro da nije bolje mogo.
A Voju je treniro i spremo onaj najGolemi sin naroda, narodnosti, transrodnih, gradžana i ostalih smrtnih neprijatelja srbstva.
Preporuke:
48
6
34 subota, 31 mart 2018 14:31
Crv sumnje u jabuci razdora
Sto mu pashteta i praziluka-nema ni tvoje polovine ! Dakle-crvich nije ni postojao !
Preporuke:
26
0
35 subota, 31 mart 2018 14:46
100za jednog
je NAJ - NAJVEĆI LAŽOV NA SVETU/ u Srbiji ikada. U srpskom jeziku se kaže da neko ‚”laže k 'o ... !!!
Preporuke:
50
1
36 subota, 31 mart 2018 15:07
predsednik 17 posto genijalaca
Osamdeset tri posto Srba,šest miliona idiota,naspram jednog genija.
Da nije obrnuto bilo bi tragično.
Preporuke:
53
0
37 subota, 31 mart 2018 15:10
Slavomir Srpski
Baronu Minhauzenu je vrlo tesko da predje preko sopstvene sujete da je ispao glupak,ne ovde,gde smo znali da je nesposoban egomanijak,vec pred celim, i sada mu je jos tesko da se oslobodi mantre EU-sargarepe i to "radi nase dece".

Elem, bio je primoran da izvrsi drasticni zaokret, jer mu je vise puta ponovljeni ultimatum Rambujea od strane SAD cinovnika (nije uspeo da se popne u prvi red SAD politicara da sa njima razgovara) oduzeo bilo kakav manevraski prostor za uobuicajane lagarije i sibicarenja.

Jednostavno, znao je da odricanje od KIM,koje je poslednja ucena njemu iz SAD,za njega i kraj politicke karijere. On ipak vise voli da gazduje Srbijom pa je odmah pretrcao na drugu stranu trazeci izlaz u ruskoj pomoci,a zatim zauzeo "cvrst rodoljubivi stav" pred svojim izbornim telom u Srbiji. Da pokazed da je on novi Tito koji ce Hitlera da pobedi na Sutjesci,po cenu sopstvenog ranjavanja.

Sve u svemu,njegova sujeta i zelja da jase Srbijom, dovela nas je do realnog preokreta.
Preporuke:
41
5
38 subota, 31 mart 2018 15:10
Onako usput
"On (Vučić) je kazao da je sam protivnik takvog rešenja i da protokom vremena Srbija neće dobiti ništa, već će u boljoj poziciji biti druga strana."

O ovome može da se diskutuje. Vučić polazi od stanja koje je nastalo posle puča 5. oktobra 2000. godine. Treba se vratiti malo nazad i pogledati poziciju Srbije posle rata 1999. godine. Svi dokumenti koje je SRJ potpisala govore o privremenom protektoratu UN na Kosovu i Metohiji, ali ne i stvaranju države. Sama rezolucija 1244 SB UN koju su sročili zajedno Istok i Zapad nije predvidjala nastavak procesa ka nezavisnosti KiM. Na stranu to što su zapadni pomagači stvaranja protektorata tajno radili na stvaranju države od Pokrajine. Govorom predsednika Rusije Vladimira Putina 2007. godine u Beču, došlo je do bitne promene situacije u svetu. Zapad je video rizik po uspeh njhovog plana za Kosovo i požurio je sa formiranjem države "Kosova". Umesto da Srbija reaguje na pravi način ona prihvata novu realnost. A sadašnji režim samo nastavlja dalje.
Preporuke:
36
0
39 subota, 31 mart 2018 15:20
Ahil
@/

E moja kosa crtica pametnica. Kao svaki ozbiljan trol skrećeš sa teme i argumentacije i manipulišeš sa strahom. Zapadna škola. Što tako ograničeno gledaš na borbu, samo na vojni sukob? Da li ima političke i diplomatske borbe u tvojoj predstvi ili sve svodiš na
surovu silu. Ko zna gde si stao, pošto za tebe nacionalizam ne dolazi u obzir možda opet želiš neko plemensko društvo.
Preporuke:
44
5
40 subota, 31 mart 2018 15:21
izbjeglica
Ma samo neka si ti kalif, ***** zemlje. I ja bih babu prodao samo da me puste da budem kafif neko vrijeme.
A inace, jak si pregovarac ! Sve su ovo do kraja dogovorili kad su te postavili.
Preporuke:
35
1
41 subota, 31 mart 2018 15:33
Znao sam
Znao sam jos onda kada je bio na Kosmetu I delio darove ljudima, da se velika izdaja sprema.
Htedoh tada reci: -ne verujte Vucicu, ni kada vam darove nosi-.
Preporuke:
40
1
42 subota, 31 mart 2018 15:35
gavrilo
ON je Bog, on zna sve bolje od drugih Izdajnicki olos!
Preporuke:
40
0
43 subota, 31 mart 2018 15:36
Onako usput (2)
Jedini normalan put koji ozbiljna država treba da izabere je vraćanje razgovora na postavke u Rezoluciji SB UN br. 1244. Odbaciti sve kasnije "konstrukcije" koje su u suprotnosti sa tom rezolucijom i zatražiti reviziju odluke o formiranju države "Kosova" bez saglasnosti matične države Srbije. Kosovo smatrati za marionetsku tvorevinu okupatora, isto kao neke države koje je nemački Treći rajh stvarao za vreme Drugog Svetskog rata. Ruska federacija je svojim deklaracijama o pitanju Kosova i Metohije iznela svoje stavove. Oni se pozivaju na rezoluciju 1244 i sve dalje poteze baziraju na tom dokumentu. Ako bi Srbija, koja je i sama tražila pomoć od Ruske Federacije, krenula putem nekih kompromisa, onda bi omela Rusiju u njenim ozbiljnim namerama da pomogne u rešavanju ove situacije. Treba sve dalje korake sprovoditi samo uz dogovor sa RF i odbaciti sve ucene i pritiske od zemalja koje su i dovele do rata 1999. godine sa svim posledicama uz upotrebu nuklearnog oružja (tzv. osiromaš. urana).
Preporuke:
32
0
44 subota, 31 mart 2018 15:37
Znao sam
Znao sam jos onda kada je bio na Kosmetu I delio darove ljudima, da se velika izdaja sprema.
Htedoh tada reci: -ne verujte Vucicu, ni kada vam darove nosi-.
Preporuke:
28
1
45 subota, 31 mart 2018 15:38
La vigna
Da cujemo ko je oduzeo zivot jednom od najboljih ljudi na Kosovu? Sta tu pricas price..zna se sta nas interesuje ..

A Vucic NIJE i NIKAD ni u 100 zovita nece biti taj koji resava pitanje na Kosovu jer ON je deo problema a ne resenja ..

Ratni huskac NE moze da resi ni jedan problem. Upropastio je Srbiju, njene finansije, njenu privredu, njen moral..jednom recju goreg NIJE bilo na ovim prostorima koji radi protiv svoga naroda a da toga mozda i nije sasvim svestan jer je potpuno obuzet vlascu..

Vucica i njegovu kamarilu NIKO nije birao. Oni su dovedeni na ucine stetu svima nama i moraju otici sa vlasti. a sta on nekom prica ..koga je to briga..
Cim je poceo da bulazni i nemackoj vrednoci i Weberu trebalo je odmah ga iskljuciti a ne pustiti da Srbiju dovede na ivicu bankrotstva.
Preporuke:
40
1
46 subota, 31 mart 2018 15:39
Boba
Konačno je pokazao pravo lice izdajice.
Problem je ipak u nama, gde je intelektualna elita da pozove na smenu vlasti i nesposobnog predsednika koji krši ustav?
Gde je vojska i policija da čuvaju ustavni poredak?
Gde je crkva da kaže narodu da ga davanje teritorija neće sačuvati od novih zahteva u budućnosti?
Gde je omladina da kaže da nemaju druge zemlje i da ovu treba da čuvaju za njih same?
Gde su penzioneri da kažu da neće da im sutra i njihove nadgrobne spomenike sruše u ostatku Srbije kao što to danas rade na Kosovu Vučićevi 'partneri'?
Shvatite da je došlo zadnje vreme da se zaustavi ovo očigledno ludilo.
Preporuke:
61
0
47 subota, 31 mart 2018 15:41
hejter
Prema njegovim rečima, da Srbi nisu ispunili nešto iz sporazuma - imali bi sukobe, barikade i opet bi za sve Srbi bili krivi.

Ovo može da zaključi samo kompletan idiot ili u to može da poveruje isti takav idiot.
To je uvreda za inteligenciju prosečnog Srbina.

Pošteno bi bilo reći da bi On imao problem jer kasni u sprovođenju naloga koji je preuzeo da ispuni u ime sekte.
Preporuke:
47
2
48 subota, 31 mart 2018 15:44
farsa laznih nacionalista sa dugim prstima
Nemojte ovde da lazete kad pominjete Seselja ..koji ga je to majstor trenirao?

Doveli ga Stanisic i Milosevic da glumi opoziciju..dosta vise tih lagarija ..ostavite tit na miru..ne mozete se kriti iz Tita bando banditska ..

Sto u Srbiji ima sljama ..to se retko radja NIkolici, Milosevici, Pavlovici, kumovi sto prave kanale ..nemojte da zaboravite "strucnjaka" Antica i ostale nabedjene tipove koji su nas zavili u crno..

NIkolica i svu tu bagru treba najuriti sa Dedinja da tamo ne truju ariju..nego Karadjordjevic cuti jer nema prava da kaze ..a njegovo je pravo najvece na Dedinju i on i ostali potomci Aleksandara i Petra mogu jedini da odrede ko ce ziveti na tom delu Dedinja koji je bio njihov;

Sada je Dedinje ostalo za ruglo koja se zadnja bagra tamo naselila .nego je dobro da je jezgro gradsko ostalo cistije ..

zamislite jednu Zivadinku alias Madleanu Zepter koja se iz jedne sobice i kuhinjice gde je zivela sa majkom doselila u palatu ..pa jos o njoj snimaju emisije ..
Preporuke:
24
32
49 subota, 31 mart 2018 15:49
Veljko Danilović
Jel se neko zapitao kako to vučić zna da će u budućnosti druga strana biti u boljoj poziciji?!?
Preporuke:
50
2
50 subota, 31 mart 2018 15:53
/
Niko se nije borio protiv:

1)privatizacije i unistavanja porodica
2)monstruoznog siromastva,gde su ljudi bukvalno umirali
3)korupcije na svim nivoima
4)ruganja siromastvu od elite,aristokratije
5)ponizavanja od duhovitih i duhoovnih
6)medijskih blokada,cenzura
7-7777)jos nekoliko hiljada nepravdi

ALI,zato ce se nadoknaditi sve kada je drzava,nacija u pitanju-tu smo svi ko jedan (kada je mogao otici Alzir,propasti SSSR,Britansko carstvo,Austrougarska,osmanlije,moze i jedna pokrajina).

Godine 2008. ste izveli milion ljudi-poveli na sever u Bg,a ne na Kosovo i sve bi ponovo (kao da niceg nije bilo).Jos se ocekuje da ce neko (ko se seca i bio je tu-nije pobegao) ucestvovati za veliko-srpske i burzoaske ciljeve u novim pothvatima.Krivicu ostavljati narodu,a mi intelektualni i duhoviti,kako ono 'dosta reci,nek ....strasno je pomisliti,a tek izgovoriti takve geenijalnosti....


Nece se vise sve prihvatati-ovi sto ne zapale odavde,nece se pokoravati nikom,naprotiv.....
Preporuke:
12
7
51 subota, 31 mart 2018 16:00
Roj
ova veleizdajnicka krpa je protiv Srbije, protiv Srba, i protiv zdravog razuma. Ne mora Srbija da trpi ovog saradnika okupatora. Treba Srbija da ustane, da oduva ovu veleizdajnicku gnjidu
Preporuke:
46
0
52 subota, 31 mart 2018 16:01
Herodot
Ajde da poverujemo u bajku da ce NATO sutra propasti! Uvek preostaju Nemci, Turci i Rusi. Rusima su i jedni i drugi znacajniji od Srba! A njihovi interesi idu na ruku Albancima! Dakle, AV je - u pravu!
Preporuke:
18
45
53 subota, 31 mart 2018 16:04
Zvao si me Charly
/ Za Usput./ "Ruska federacija je svojim deklaracijama o pitanju Kosova i Metohije iznela svoje stavove. Oni se pozivaju na rezoluciju 1244 i sve dalje poteze baziraju na tom dokumentu".

Tako je i to se poklapa sa onim što si preporučio.A i sinoć, vidim , i od drugih, da je tsko.
Preporuke:
24
0
54 subota, 31 mart 2018 16:16
Zvao si me Charly
Laž, da li će jedna ili nekoliko njih da nas ubeđuju šta je laž? Sve je izrežirano, jedino to Đurić nije znao da će biti provučen kroz toliki kal, da mi se jednog trenutks smučilo, od bede, na šta nas je navuakao ovaj sa toliko pokvarenjaštva i perfidije. ali, on je odigrao svoje . A posle izjave tog Đurića, posle celog tog poniženje, i njegove izjave posle toga? Eh, moj zaključak, zaslužio je to i trebalo je još gore... i da ga pluju i to javno!Dakle, dođoh do kraja , on misli da VLAST/ on je pion/ a vlast je, za pametne i razumne ljude: BLAGI UŽAS! Bože, daj mi razuma i dalje, da budem kao do sada!
Preporuke:
31
2
55 subota, 31 mart 2018 16:28
Ratko
Ovo je idiot
Preporuke:
44
0
56 subota, 31 mart 2018 16:42
@Crna Mamba
Slab ste analiticar.
Ugledajte se na Cvijanovica i Vucelica.

Vucic misli kako vecina Srba hoce!
Vecina hoce u EU.
Vecina hoce lagodan i lep zivot.
Preporuke:
13
28
57 subota, 31 mart 2018 16:47
Vrlo smo blizu propasti
Ova zemlja je prezivela velike istorijske nepravde i tragedije, ali ovu, koju nam podmece predsednik SNS-a, tesko ce moci da prezivi!
Preporuke:
41
1
58 subota, 31 mart 2018 16:48
moraš da poštuješ
REZOLUCIJU 1244
Preporuke:
46
1
59 subota, 31 mart 2018 16:56
Ljudmila
Njegova izdaja se jasno moze objasniti ako se povezu
"100 za 1"-ministar propagande 1999.-Bler-Klinton.

Klinton mu je direktno poklonio slobodu -Bler ga je posetio da ga na to podseti (placeni savetnik Bler?).

On svoju slobodu placa nasim teritorijama.

Pogledajte na YT njegovu posetu Klintonu u kampanji protiv Trampa.Jasno se sve vidi i bez tona.
Preporuke:
39
1
60 subota, 31 mart 2018 17:07
Nemanja
Postoje jedno dva komentara koja su se bavila svima i svacim ali nisu sustinom,nisu time sta je resenje za Kosovo.Oni su se u stvari bavili time da osuju paljbu po onima koji su za rat,ok to je u redu,i to je neko resenje ali kao sto je i Vucic i sam rekao to i nije predlog.Znaci postoje dva dominatna predloga,jedan je zamrznut konflikt,drugi je priznavanje Kosova.

Inace prestanimo da placemo nad svojom sudbinom jer nemamo mi jedini na svetu taj problem,to je problem mnogih zemalja ukljucuji i taj Kipar i Gruziji,Moldaviciju evo sad i Ukrajinu.Znaci to je problem mnogih,jedina razlika nas u odnosu na njih sto njima ne pada na pamet da to prihvate i da te svoje delove teriotorija blagosiljaju i daju im stolicu u UN.Znaci prolem koji imamo,imaju i drugi,ali mi smo jedini koji opste i razsmisljaju a kamoli da ga urade tako da prihvate tu realnost.
Preporuke:
29
1
61 subota, 31 mart 2018 17:09
Nemanja
Voleo bi da mi objasnite kako to Albancima idu na ruku Rusi?

Jel tako sto su blokirali clanstvo Kosova u Unesko?Jel tako sto je i kosovskoj javnosti jasno da nece nikad postati clanica Un dok to ne dozvole Rusi?

Rusi kakvi god da su oni su na nasoj strani,i umeto da to cenimo i uhvatimo se za to kao pijanac za plot mi tu pravimo teorije zavere o albansko ruskom prijateljstvu.Ako je po tebi Vucic u pravu,u redu nije sporno,ali ja te podsecam da je taj isti Vucic pre neki dan pricao o velikoj pomoci i podrsi Rusije.
Preporuke:
35
0
62 subota, 31 mart 2018 17:18
mp 1 javna poruka Nebojsi Katicu i V. Kostunici
Nista mi nije mucnije nego da slusam ove kukavice.i to ko su kukavice ? vecinom muskarci; a tek ovi ukoceni iz Londona i to jos savetnici zamislite Caneta Subotica jednog dripca i usivaca naramenica sa Uba, ala se tu savetuje g. Katicu.Kostunica je izabrao da se iscudjava, da NIJE obavesten, da nije ovo ili ono, pa ne moze tako profesore..imate li vi sta treba da imate ili nemate?Ispalo je da nemate i evo sta smo dobili; Niste istrazili zlocine devedesetih g. profesore; Niste ocistili sluzbe..niste mnogo toga..slusali Dinkica usli sa njim u koaliciju. Nije li rasejanje vikalo i njemu i Vama NEMOJ NEMOJ ..ali nee.Naseo prof. Voja na slatkorecivost i uvlacenje jednog suskavca ne moze cisto da prica, nizak rastom iskompleksiran Dinkic. sa njim usao u vladu,I onda tako sve nize i nize ..dosla Sanda da uvede malo smisla u stranku Vi je oterali .."muskarcine" a ono u stvari najobicnije strine ..Nista ste !a meni g. katic kaze "nije gdja Tabakovic za Vas Cica" ne ona je .....
Preporuke:
11
13
63 subota, 31 mart 2018 17:20
Branko Pavlović
Rezultat rata 99.je rezolucija 1244, a ne "gubitak suvereniteta". Upravo zato ga Putin podseća da i rešenje mora biti zasnovano na 1244. Da je tada izgubljen suverenitet ne bi se sada uopšte pričalo o bilo čemu.

Ono što građani manje znaju, to je da odluka Međunarodnog suda pravde niju ustanovila pravo Albanaca na samoopredeljenje/nezavisnost.

Sud je izričito naveo da Albanci koji su doneli odluku o nezavisnosti NISU delovali kao predstavnici Albanskog naroda, niti je nezavisnost proglasila Skupština Kosova ( privremi organ po 1244).

Dakle, to što su oni bili poslanici i što je odluka doneta u parlamentu, sud je uvrstio u nebitne činjenice. Zato što bi to onda BILO kršenje međunarodnog prava.

Sud je samo lakonski konstatovao da su oni kao PRIVATNA lica proglasili nezavisnost i da to spada u pravo na izražavanje političkih stavova, uz izričitu tvrdnju da NIJE razmatrao pravo Albanaca na samoopredeljenje putem nezavisnosti.

Imamo jednostavan odgovor- ako hoćemo da branimo Srbiju.
Preporuke:
51
1
64 subota, 31 mart 2018 17:41
ANALITICAR
Podaci koje iznosi Predsednik Srbije Vucic nisu tacni, zastitnici Srba Rusi i Kinezi su sve jaci dok zastitnici siptara USA - duguje preko 21 000 milijardi dolara, Britanija - u Londonu u obracunima bandi svaki treci dan neko bude ubijen nozem, Francuska na sedmicnoj bazi rat sa arapima, Nemacka arapi i turci makroi a mlade nemice prostitutke su sve slabiji.

1984g. godine na Kosmetu je bilo rodjeno 54 000 beba a lani nesto preko 22 000 beba. Strahovit pad, siptari masovno od droge i kriminala ginu, preko 400 siptara sa balkana je ubijeno kao clanovi ISISa u Siriji. 1984 godine na 180 beba rodjenih u Srbiji van kosmeta na kosmetu je bilo radjano 100. Srbija je bila jaca samo 1.8 puta sa bebama od Kosmeta. A lani Srbija 65 000 a Kosmet samo 22 000, Srbija jaca 2.9 puta. Vreme radi za Srbiju nikako za siptare. Masovno bolesni siptari dolaze na VMA u BGD na lecenje. Vucicu prekidaj briselsku izdaju, status kvo. Branko Pavlovic je u pravu. Za tri godine ce Srbija oduvati siptare
Preporuke:
28
4
65 subota, 31 mart 2018 17:50
Onako usput
@ Herodot

Varaš se ako misliš da su Nemci i Turci Rusima važniji od Srba. Oni su im važni kao trgovinski partneri, a Srbi i Rusi su jednog, slovenskog roda. Nemci poštuju Srbe. Njihov poznati kancelar iz XIX veka Bizmark je govorio "da bi Nemci i Srbi mogli da vladaju Evropom". Turcima je Srbija bila važnija od drugih zemalja. I nikad nisu mogli da je potpuno pokore. Da avanturista Napoleon nije nerazumno krenuo na Rusiju, Srbija bi bila slobodna država i pre pojave Miloša Obrenovića. Albanci su se uvek priklanjali svakom okupatoru. Bili su njihove poslušne sluge. A kada su okupatori odlazili, glumili su dobre komšije i prijatelje Srbima. Mislim da je ona izreka: - "Sačuvaj me od prijatelja, a od neprijatelja ću se i sam čuvati", verovatno nastala i zbog njih.
Preporuke:
20
1
66 subota, 31 mart 2018 17:52
Crna Mamba
@Crna Mamba
Jesam...slab sam analitičar. To je zato što verujem u izjave političara.:)
Jeste da većina Srba hoće lagodan i život bez motike za koji se nada da će im Evropa obezbediti, ali zar AV ne reče da su mu interesi dece na prvom mestu? To znači da ne bi trebalo da se obazire na to što Srbi trenutno hoće već na ono što im je dugoročni interes. Zadržati Kosovo nije samo nacionalni i državni interes već i ekonomski. Zar AV ne brine o tome? Mislim...deklarativno?
Preporuke:
21
2
67 subota, 31 mart 2018 18:00
Ajde
Znači "ako ćemo da branimo srbiju" treba da se udružimo oko "politike" Broza, Miloševića, Mire Marković, Ivice Dačića i Branka Pavlovića.
Preporuke:
3
42
68 subota, 31 mart 2018 18:05
Kvante
Koja glupost. Protokom vremena sada Amerika i EU slabe a jacaju Kina, Rusija i drugi. Zamrznuti konflikt nam itekako odgovara a Vucic zuri da resi pitanje Kosmeta po nalogu Zapadnih sila.
Preporuke:
25
1
69 subota, 31 mart 2018 18:07
Djura
Izdaju je potpisao u Briselu 2013 samo da ubedi zatucane Srbe prethodni su krivi i citav svet i sire su ga pritisnuli a on mucenik nemoze protiv svih, privreda krenula ,bolji zivot samo sto nije sve u interesu Srbije i srpskog naroda,narode moj.
Preporuke:
16
1
70 subota, 31 mart 2018 18:10
Ljudmila
Moramo razumeti da Vucic nema opciju.
On mora da sprovede ono sto je od njega trazeno i sto je odavno prihvatio da isporuci.
On takvu poruku jasno salje jos od 2012.
Srbija ima opcije.
Vucic nema.
Nazalost Vucic je taj koji od 2012. do danas o svemu odlucuje u ime Srbije.
Preporuke:
33
2
71 subota, 31 mart 2018 18:13
Zvao si me Charly
/ Za Nebojsi Katicu i V. Kostunici/
A šta ste hteli da kažete, koja je poenta?
Preporuke:
17
0
72 subota, 31 mart 2018 18:34
PITAM SE ....31.3.-1.4.2001- 2018
ŠTA SE DEŠAVA? RUSI NAS UPOZORAVAJU: Srbi, spremajte se za rat!
Preporuke:
20
0
73 subota, 31 mart 2018 18:57
Komunista Uvek
„Najveći broj učesnika unutrašnjeg dijaloga o Kosovu zalagao se za očuvanje statusa kvo i očuvanje zamrznutog konflikta i da čekamo neke bolje prilike“, sa ovim sam sglasan:zamrznuti konflikt do boljih vremena za resavanje.Ako se drzis demokratije,onda poslusaj i postupi po vecinskom misljenju!
"Nema u Srbiji 83 odsto idiota, nemoguće je da ih bude“, Sigurno nema,vec pametnih toliko glava.
"...imenitelj svih izlaganja na Nacionalnom konventu u okviru unutarsnsjeg dijaloga o KiM da treba da se saglasimo sa nezavisnošću Kosova, ali da je formalno ne priznamo."Pa saglasna je vecina:status qou!O kakvom kljucu prica i buducnosti Srbije ako im preda deo teritorije kukavicki,podrepno?!Na kojoj i kolikoj teritoriji ce ziveti nasa deca i unuci,na koje se poziva, ako nastavi s izdajom i predajom dela zemlje?
Povuci se ako smes s te funkcije da bi dosao neko s m...ma!Neces se kajatati!
Preporuke:
22
1
74 subota, 31 mart 2018 18:59
itd ili ...
Ego triper, umislio da vidi budućnost! nikom to nije dato a ponajmanje njemu! Niti ima intelektualnog niti državničkog kapaciteta, za razliku od dr Vojislava Koštunice, da se poduhvati ovog problema! Bolje ništa da ne dira, jer kako narod kaže što JEDAN GLUP URADI STOTINU PAMETNIH NEPOPRAVI! Glup je samo jedan u ovoj priči! Infantilan takođe.
Preporuke:
23
1
75 subota, 31 mart 2018 19:12
Kognitivna disonanca
Uostalom vreme radi za nas a ne za njih kako ovaj gloomy bilmez podmeće

dokaz

današnja vest

https://www.blic.rs/vesti/politika/rumunija-i-kipar-uz-spaniju-ne-zele-kosovo-na-samitu/kjd09xy

al bilmez ne čita ništa gde se njegovo ime ne pominje
Preporuke:
28
0
76 subota, 31 mart 2018 19:46
Neo
"Vučić na "Konventu NVO za EU": Zamrznuti konflikt nije rešenje za problem Kosova, protokom vremena u boljoj poziciji će biti druga strana"
Koliki idioti treba da budemo da bismo poverovali u ovakve tvrdnje ovog izroda?
Preporuke:
26
0
77 subota, 31 mart 2018 19:46
KAKAV KONVENT?
Banda stranih plaćenika, domaćih izdajnika koji sa njim duvaju u istu tikvu.
Preporuke:
26
0
78 subota, 31 mart 2018 19:54
Kristalno jasno
Naravno, ko uživa u Pinkovoj kloaki, mora biti protiv zamrzavanja. Jer, ono bi zaustavilo proces truljenja.
Preporuke:
26
0
79 subota, 31 mart 2018 20:06
@ nemanja
Fućka se Rusima i za srbe i za Albance! Ali ih interesuju i Nemci i Turci! I njihovi interesi! Nece valjda da ratuju s Turcima ili Nemcima za Veliku srbiju?! Uostalom, velika srbija je britanski projekat. Srpsko svetosavlje nema veze s ruskim pravoslavljem. Ovo rusko-americko nadgornjavanje na Balkanu nema nikakve veze sa slovenskim bratstvom...
Preporuke:
4
22
80 subota, 31 mart 2018 20:08
Petar Kos
Pazi, molim te, "Konvent NVO za EU"!

Niti sam za EU, niti mislim išta dobro o većini takozvanih NVO, a ni konvent mi se ne sviđa kao reč. Kakav sad "konvent" pa zar nemamo reči sastanak, skup, tribina, razgovor, dijalog?

Ovo može samo kod nas. Većina ne bi dala Kosovo ni za 100% članstvo u EU istog trenutka, a ovi rade da ga daju za nekakav "napredak" ka EU. Valjda im zato treba nekakav konvent.

Uzgred, vreme je da se prekine sa ovim cirkusom oko EU. Ispada da bezuslovno ganjamo neki veliki cilj o kome zapravo nikada nije bilo demokratske debate. EU u dubokoj krizi a mi veći Evropljani od Evropljana...
Preporuke:
26
0
81 subota, 31 mart 2018 20:10
ko je autor serijala na b-92 patriotska pljačka Srbije?
Govoreći o ekonomskom položaju srpskog naroda na Kosovu, Vučić je rekao da Srbija za Kosovo i Metohiju, na različite načine, godišnje izdvaja između 520 i 530 miliona evra i da je zato razvoj privatnog sektora na Kosovu od ključnog značaja za ekonomski opstanak Srba u pokrajini.

On je rekao da ako se pogledaju srpske sredine južno od Ibra, Srbija izdvaja oko 30 puta više novca od vlasti u Prištini i EU zajedno.

"U pojedinim javnim preduzećima plaćamo plate za hiljade ljudi koji nisu na Kosovu. Nismo u stanju da pročistimo te spiskove jer svaki put imate revoluciju, veću ili manju, podržanu od svih ovde u Srbiji. I zato nekada moramo da podilazimo delu javnosti čak i kada oni nisu u pravu", rekao je Vučić.
Preporuke:
5
1
82 subota, 31 mart 2018 20:36
Da
li verujete da će se saznati ko je ubio Olivera Ivanovića?S' potpisom BSporazuma je potpisana perfidna veleizdaja !!!..
Preporuke:
18
0
83 subota, 31 mart 2018 20:38
Turas
@ Zar mislite da je to realno i moguće? Nema u Srbiji 83 odsto idiota, nemoguće je da ih bude“, kazao je on
Tačno. U srbskom narodu nema 83% idiota , u vladi verovatno ima i otuda je predsednik izvukao ovakav zaključak. Još jedan kuriozitet ponašanja srbskog predsednika . Defetizam koji širi i sprovodi , bez obzira što se pitanje Kosmeta mora rešavati referendumom , Vučić nedvosmisleno tvrdi da će "druga strana" da ima koristi u slučaju stavljanja na led Kosmetskog pitanja !? Interesantno - otkuda mu takvo saznanje ? Nija valjda od mame Merkelice? Ili od naših američkih prijatelja ? Ovome treba hitno izglasati nepoverenje . Ali kako kada ima apsolutnu većinu ?
Verujem da će i Rusiju da izigra , uprkos poverenju koje uživa kod penzionera i RTS i PINK gledateljstva .
Preporuke:
20
2
84 subota, 31 mart 2018 20:41
olosh
Vučić na "Konventu NVO za EU": Zamrznuti konflikt nije rešenje za problem Kosova, protokom vremena u boljoj poziciji će biti druga strana

Je l' to znas zato sto si pametan?
Preporuke:
19
0
85 subota, 31 mart 2018 20:46
DUKIĆ
Na čemu je ono insistirao Oliver Ivanović? Upravo SUPROTNO, na zamrzavanju konflikta. Nipošto žuriti. I šta bi? Nema ga, eliminisan !
Naravno, protiv svega sam što predlaže AV. Nužna je njegova OSTAVKA.
Preporuke:
27
1
86 subota, 31 mart 2018 20:58
el srbinjo
sreća da srbija nema izlaz na more. inače bi vi tamo našli neki "goli otok" da smestite sve nas koji ne mislimo u duhu konventa..kakva prigodna reč za vaš izdajnički pokret.
Preporuke:
19
0
87 subota, 31 mart 2018 21:08
penzioner Cviko
Šta je to "paranoidna šizofrenija" i ko bi mogao biti primer za to?
Preporuke:
19
0
88 subota, 31 mart 2018 21:13
Student
Ja još nisam načisto da li je naša nacionalna politička opcija potpuno nesposobna ili potpuno neiskrena, jer kad se pogledaju posledice njenog delovanja u proteklih par decenija dok je ona bila na vlasti, vide se samo porazi u svemu čega se dotakla.

Dakle, ili je ta opcija nesposobna da pojmi realnost, analizira je i snađe se u datim okolnostima, ili joj je nacionalizam samo maska kojom privlači birače kako bi se dočepala vlasti i time i budžeta.

Čitam sad ove komentare i skoro se u svima oseća neobjektivnost. Ljudi se zalažu na rečima za neke stvari od kojih bi prvi u stvarnosti pobegli. Drugo, zar mislite da bi druga strana, a to je Zapad, čekala da se kockice slože za nas da samo ušetamo na Kosovo? Mislite li da će to biti moguće za 10, 20, 50, 100 godina, koliko već nameravate da čekate? Šta ako Srbija izgubi taj rat? Šta će u međuvremenu da radi, da se izoluje od svih suseda i pusti da svi uđu u jedan savez tako da ratuje protiv svih?
Preporuke:
4
20
89 subota, 31 mart 2018 21:16
Natomrzac
Maske su konačno pale.
Preporuke:
19
0
90 subota, 31 mart 2018 21:20
Student
Mislite li da će u tom hipotetičkom trenutku kada se Zapad povuče, sila koja nastupi želeti nas kao saveznike, a ne Albance? Ko god bude zamenio Zapad biraće saveznike preko kojih može da ostvari svoje interese, dakle one koji su dovoljno jaki da plate podršku.

Ko vam garantuje da će to biti Srbi, a ne Albanci, makar i ta nova sila bila Rusija? Medijana starosti je 42 i po godine u Srbiji, a u Albaniji je 28 godina. Njihov prirodni priraštaj opada, ali je i dalje pozitivan i biće još par decenija, dok je naš već par decenija negativan, i to baš od onda kada su turbonacionalisti počeli da vode Srbiju. Pogledajte Krim - Rusi se tamo pozivaju na nezavisnost Kosova.
Preporuke:
3
25
91 subota, 31 mart 2018 21:27
Matori oficir penzioner
Ovaj mora pod hitno na kompletan lekarski pregled.
Preporuke:
27
0
92 subota, 31 mart 2018 21:37
Srbin crnac, ateista
Kako je moguće da vreme radi protiv Srbije ako sponzori Šiptara angloamerikanci postaju sve slabiji a njihovi rivali sve jači?
Preporuke:
22
1
93 subota, 31 mart 2018 21:49
Aleksandar Mihailović
Zamrznuti konflikt je mnogo bolja opcija od rešenja po svaku cenu, tek da ga bude. Najveći je promašaj i amaterizam ove vlasti da posle potpisivanja sporazuma u Briselu i konkretnih etapnih dogovora nije insistirala na realizaciji svega dogovorenog pa onda da se ide dalje. Naivno, amaterski i opasno po Srbiju su se šetkali pregovarači a državni vrh kalimerisao dok teroristi i secesionisti intenzivno rade na priznanju kriminalne države i perfidnom menjanju demografske slike, kupovinom svega što Srbi prodaju, sve do linije Zaječar-Niš-Prokuplje-Kuršumlija. Kada Srbi "zagrme" oko ZSO oni će pokazati da su većina tamo gde do juče nisu bili, prijaviće svoje nekretnine i svoje mesto prebivališta. Najveća glupost Srbije je da nije insistirala na realizaciji R1244, što je jednako izdaji i saučesništvu u osamostaljivanju okupiranog dela teritorije, ne može se to pripisati neznanju i amaterizmu, amaterima nema mesta u visokoj i odgovornoj politici i državništvu, osim u Srbiji, domu rijalitija.
Preporuke:
17
0
94 subota, 31 mart 2018 22:01
penzioner Cviko
@ Matori oficir penzioner,
Nije problem u njegovoj dijagnozi i lečenju već u dijagnozi i lečenju onih koji su glasali za njega. Kad sam se zaposlio u jednom malom mestu (moje prvo zaposlenje) zapazio sam da jedan stariji radnik privlači pažnju svojim inzvarednim govorničkim osobinama, ne samo u kolektivu gde smo radili već i u svim društvenim organizacijama u tom malom mestu. Bio je začin u svakom loncu. Diskretno sam se raspitao o njemu i saznao da je posle rata kao mlad skojevac oboleo od mladalačke šizofrenije. U tim godinama on je odlazio u obližnje veće mesto sa makazama u džepu. Kad bi na ulici susreo nekog sa kravatom, prišao bi mu i makazama odsekao tu kravatu sa obrazloženjem da kravatu nose narodni neprijatelji. I sve to je trajalo dok nije naleteo na predsednika gradskog Komiteta SK. Radnika su poslali na lečenje ali strast da drži govore nije ga napuštala sve do smrti ...
Preporuke:
16
0
95 subota, 31 mart 2018 22:23
Deda Mile ima farmu
Draga braćo komentatori: AV je svoj zadatak zvršio potpisivanjem Briselskog sporazuma i primenom na terenu odnosno integracijom severa KiM u kosovski sistem! Zaokružio je šiptarsku državu preko onog nesrećnog Goranca, poslanika sa Srpske liste koji je glasao za demarkaciju granice sa Crnom Gorom.Bojim se da sad je kasno i za povlačenje potpisa i za zamrznuti konflikt! Upravo to AV sve vreme i govori ali uvijeno!
Odavno je trebalo,kao u onom vicu: samo da na'rani svinje i da ništa ne dira!
Ali ko budali da objasni da je budala!
Preporuke:
8
3
96 subota, 31 mart 2018 22:27
@ STUDENT
Ne treba pogađati , ti sigurno studiraš kod uvaženog... profeeeeeeeeeeesora DRAGIŠIĆA, kakav fakultet , kakav dekan , takvi i studenti...sve je to znanje sa Univerziteta Šćepan Mali---------
Preporuke:
20
0
97 subota, 31 mart 2018 22:28
aleksandar
Kakva odvratna gomila plaćenika i izdajnika na jednom mestu.
Da se poštenom čoveku smuči.
Preporuke:
21
0
98 subota, 31 mart 2018 22:30
@ Student
Ti ako tako nastaviš da razmišljaš, ostaćeš "večiti" student. Koliko vidim ti nisi za čekanje. Jednostavno bi im dao pristanak da ozvaniče državu u UN i kao Pontije Pilat oprao ruke. Kosovo i Metohija je vekovna, iskonska teritorija Srbije. Tamo je stvorena srpska država. Živele su brojne generacije naših predaka. Albanci su se naseljavali na ovu teritoriju tokom vremena, za vreme okupacija, i sada hoće da je prisvoje. Žrtve koje je narod Srbije podneo braneći Kosovo i Metohiju od agresora i otimača ne smeju da budu uzaludne. Zašto takvo pitanje ne postaviš Jevrejima koji brane svoju iskonsku zemlju Judeju od naseljenih Arapa? Oni tu zemlju brane i ne mare šta o njima govore po svetu. A tako uporni imaju i podršku sa više strana.
Preporuke:
20
1
99 subota, 31 mart 2018 22:43
Vučić je svesno napravio problem
Vučić je ostao bez aduta u rešavanju pitanja KiM, jer je sve dao što NIJE trebao i NIJE morao dati. Dao je, jer je imao cilj da Srbija dođe u bezizlaznu situaciju da bi on Šiptarima Americi isporučio Srpsku zemlju Kosovo i Metohiju.
Vučić napravio IZDAJU i sada se "bori" za Srbiju. Vučić nam prodaje rog za sveću, UPORNO BEZOBRAZNO.
Preporuke:
22
0
100 subota, 31 mart 2018 22:56
Pele
Da smo bili pametni i resavali izdajnike u svim redovima kao za vreme Prvog svetskog rata sto su resavali izdajnike na frontu, 90 godina, nikada se i ne bi postavljalo pitanje ne samo Kosova nego i preko Drinskih teritorija Srpskog naroda. Izdaja se mora sankcionisati uvek, i dok je tako Srpska vosjka to radila zna se koliko smo bili jaki i gde su nam bile granice. Ko preda Kosovo dace i ostatak i mi postajemo robovi sto vec i jesmo , ali robovi ce nam biti i nasa deca, podvodice nam cerke arapima u Bg na vodi. Zna se kako treba sa izdajnicima a u Srpskom narodu ih se mnogo nakotilo
Preporuke:
14
6
101 subota, 31 mart 2018 23:07
ANALITICAR
Svedoci smo pogresne procene Predsednika Srbije Vucica da radi vreme za siptare a ne i za Srbe. Rusija je jaca od NATOa i da ce Srbija ako ostane uz Rusiju osloboditi Kosmet u sledecih 5god.O cemu se radi - isplivavaju informacije da navodno trovanje bivseg ruskog agenta Skripala gde je Britanija za trovanje optuzila Ruse je izgleda bilo dimna zavjesa Britanije da svetska javnost ne sazna za vojno ponizenje u Damasku u istocnoj Guti gde su sirijsko-ruske snage zarobile 2 grupe britanskih komandosa, prva grupa je zarobljena u predgradju Damaska u Kafr Batni a onda je Britanija ponizena trazila od Rusa njihovo oslobadjanje uz posredstvo drzave Oman - Oman urgirao kod Rusa a Rusi elegantno kazali sirijci su ih zarobili hehe. A 2gi incident - naselje Nashabiyah takodje Ist. Guta Rusija i Sirija zarobile grupu engl komandosa, 1 amerikanca i 2 izraelca saveznike al qaide. SLUCAJ SKRIPAL DIMNA ZAVESA
Preporuke:
11
1
102 subota, 31 mart 2018 23:27
M. Kostić
Vučić je malo ''pobrkao lončiće'', bar u ova tri elementa:

- zakleo se da će čuvati teritorijalni integritet zemlje a ne rast BDP od ...

- teritorijalni integritet se ne vezuje za broj stanovnika. Koliko Rusa ima u Čečeniji ili Dagestanu, koliko francuza ima na Korzici?

- ako se prihvati neki njegov koncept, hoće li se povećati broj Srba kroz 30 godina?
Preporuke:
18
0
103 subota, 31 mart 2018 23:38
Erdogan danas preti premijeru Kosova Haradinaju
Ej!

Samo da je to pa je razlog za zamrzavanje!

Turska je posle Amerike broj 2 na Kosovu nek se samo svađaju!
Preporuke:
13
0
104 subota, 31 mart 2018 23:39
Dragoslavić
....„Zar mislite da je to realno i moguće? Nema u Srbiji 83 odsto idiota, nemoguće je da ih bude“, kazao je ON....

Odao si se Minhauzenu, to je upravo broj građana Srbije koji glasaju za SNS - 17%!
Preporuke:
17
0
105 subota, 31 mart 2018 23:43
ANALITICAR
-2-

Dakle u momentu dok Rusija vojno ponizava NATO PAKT u Siriji gde je u predgradju Damaska u Ist. Guti rusko-sirijska armija zarobila dve grupe britanskih komandosa a britanci su ratovali uz al qaidine formacije kontra vladinih sirijskih snaga. Prva grupa zarobljenih britanaca Kafr Batna naselje a druga grupa naselje Nashabiyah takodje predgradje Damaska. Rusi su zarobili 1 USA komandosa i 2 izraelska komandosa koji su savetovali al qaidu. Nadjeni su ogromni depoi oruzja iz Izraela kojim je Izrael naoruzavao al kaidu. A da je britanija vojno prisutna u Siriji pokazuje jucerasnja eksplozija u manbidzu gde je jedan britanski komandos poginuo i jedan americki koimandos. U MOMENTU TOTALNOG VOJNOG PORAZA NATO PAKTa U SIRIJI VUCIC SIPTARIMA POPUSTA UMESTO DA SPREMA SRPSKU ARMIJU za oslobadjanje Kosmeta uz pomoc ruskih komandosa. Kakvo ponizenje za NATO PAKT - ruska vojna policija pregleda zarobljene teroriste al qaide u Damasku a medju njima komandose Zapada USA, Britanija, Izrael
Preporuke:
18
0
106 nedelja, 01 april 2018 00:28
Nele
na "Konventu NVO za EU"
Kada pola pristalica SNS i zaluđenih Vučićem pročitaju ovo, ili im neko drugi to pročita, oni na to pomisle kao da je Vučić osvojio Mesec ili učinio nešto do sada neviđeno i nečuveno:
"Ej, Vučić na konventu!!!
Preporuke:
11
1
107 nedelja, 01 april 2018 01:11
/
g.Katic je kulturan covek-nje zasluzio ove izraze

Njegov ekonomski nacionalizam (koga bi naravno pratio i politicki) bi napravio haos,ali je to druga prica;razjurio je bandu sa bloga,pa mu se svete....
Preporuke:
4
2
108 nedelja, 01 april 2018 01:47
Dragojlo
Kakao bre unutrašnji dijalog,i bakrači... Zamrznuti konflikti i ostala budalaština!

IMAŠ SINE OBAVEZU DA POŠTUJEŠ REZOLUCIJU 1244 !
Ajde sto si ponudio jaranima na zapadu izdaju, nego sto CE neki iznervozirani SRBIN s kosova da te klepi u sred beograda pa CE posle da nastane haos. Zivkovic,Tadic,Čeda i ostala baraba jedva čeka taj scenario.
Preporuke:
11
0
109 nedelja, 01 april 2018 01:50
/
od vas nacionalista/antikomunista gori su samo ovi iz NGO sektora.......i jedni i drugi rade za government
Preporuke:
6
3
110 nedelja, 01 april 2018 02:06
Student
Tamo je stvorena srpska država. Živele su brojne generacije naših predaka. Albanci su se naseljavali na ovu teritoriju tokom vremena, za vreme okupacija, i sada hoće da je prisvoje.


Srpska država nije stvorena na Kosovu, pogledajte malo srednjovekovne karte.

Te generacije naših predaka su se odseljavale sa Kosova i Metohije, isto kao što su nekad tamo živele. Albanci su je naseljavali i tako se promenila etnička slika KiM u odnosu na Srednji vek. A čak su se i naši preci nekada doseljavali na Balkan, pa opet, niko ne može da kaže da Balkan nije naša postojbina. Kad prođe nekoliko vekova, pa i više decenija, irelevantno je ko se kada doseljavao.

Kada je trebalo izvesti nacionalno oslobođenje u devetnaestom veku, kosovski mit je služio da podgreje narod, i tu je svrhu ispunio kada je Srbija pripojila Kosovo. Srbija je imala nekoliko decenija da integriše Kosovo, ali u tome nije uspela. Što pre prihvatimo poraz, pre ćemo moći u nove bitke. Ova je izgubljena.
Preporuke:
3
14
111 nedelja, 01 april 2018 02:16
Student
Britanija je izgubila posede u Francuskoj koji su joj vekovima pripadali, pa je opet uspela da preživi.

Mađarska je izgubila ogroman deo teritorije na kojoj je formirana u Srednjem veku, pa je opet opstala.

Teritorije se gube i stiču, nijedna nije nijednom narodu data zauvek i nijedna nema prirodno etničko stanje prema kojem su sva ostala pogrešna.

Jevreji se nalaze okruženi islamskim svetom i u stalnoj opasnosti od rata. Vreme Amerike kao svetske sile proći će za nekoliko decenija ili par vekova, a ako opstane do tada, Izrael neka razmisli kako da se sa svojih desetak miliona stanovnika odupre stotinama miliona Arapa.

Srbija je sada dobila drugu priliku da se integriše u Zapad. Propusti li je, biće izolovano ostrvo, osuđeno na večitu pripravnost i neprekidnu suprotstavljenost susedima koji svi pripadaju istom bloku, a kojih zajedno ima više od nas.
Preporuke:
2
15
112 nedelja, 01 april 2018 08:10
Zagrobni glas...
...ispred mladih junosa NVO-jurisnika!
Primetih jednu mladu gospodjicu u naocarima koja je pametovala citajuci pripremljeni 'traktat', - ne, to nije diskusija i dijalog, ovo je pripremljeni atentat na drzavu Srbiju!
Mogu da se po ovom pitanju slozim i sa prevarantom seseljem - sve NVO treba zabraniti!
Preporuke:
10
0
113 nedelja, 01 april 2018 08:20
put
od velike srbije do zso
Preporuke:
12
0
114 nedelja, 01 april 2018 08:39
@Student
Mora da si student onog izroda od profesora!
Rusi se ne pozivaju na nezavisnost Kosmeta, oni su vratili Krim tamo gde je i pripadao, ne mozes da shvatis da ga je komunisticka bratija 'dodelila' Ukrajini kada je , slucajno, Ukrajinac bio na celu SSSR-a!?
Neces da shvatis da je komunisticki bandit Tito nacrtao granice Kosova 1974 godine!? Uz to je sve ucinio da ponizi Srbe i to uz pomoc Srba najvise!
Koga ti sad podrzavas? One sto predaju vidalne orge drzave teroristima i zlocincima??
Da li si siguran da tvoje kolege, studenti, misle isto, proveri ti to!?
Preporuke:
12
0
115 nedelja, 01 april 2018 08:57
Deda Mile ima farmu
Student
Ti nepogrešivo mešaš pojmove, vremena, istorijske uloge i dela! Trudiš se da ispadneš, bez uvrede molim, pametan ali nekako ti to ne ide. Klasičan radikalsko-naprednjački pristup bilo kojoj temi. Nabacaš gomilu i mix nekakvih istorijskih podataka podataka, koji na prvi pogled imaju veze sa temom i onda kroz fraze pokušavaš da dokažeš svoju teoriju, gde pri tome tvoji slušaoci ili čitaoci ostaju bez daha zadivljeni tvojom pameti. To se zove zasenjivanje prostote, jer iznosiš tačne istorijske činjenice ali ih provlačiš kroz totalno pogrešne konstalacije, izvlačeći pritom totalno pogrešne paralele i zaključke.
Preporuke:
10
0
116 nedelja, 01 april 2018 09:20
Deda Mile ima farmu
Nastavak
Gde i u kojoj školi si ti učio da teritorijalne pretenzije i gubitke kolonijalnih i imperijalističkih sila porediš sa odbrambenim stavovima okupiranih ? Kako možeš upoređivati Britanske posede u Francuskoj, dakle na teritoriji jedne druge suverene zemlje koja je stečena ratom, sa KiM? Po tebi su Ameri u pravu kad se oslobađaju Britanaca, ali su u pravu i kad zauzimaju posede indijancima? I niz drugih totalno pogrešnih paralela.
Jedno si ipak u pravu, a to je tvrdnja da je izgubljena bitka za KiM. Međutim, ako nas je istorija, na koju se pozivaš, nečemu naučila, to je: izgubljena bitka ne znači izgubljen rat!
Preporuke:
10
0
117 nedelja, 01 april 2018 10:02
Beograđanin
Treba zamrznuti tvoj politički mandat.
Preporuke:
7
0
118 nedelja, 01 april 2018 10:04
Hemus
Za Studenta

Ne slažem se sa tvojim stavovima oko KiM.
Imam pitanje: zašto misliš da mi treba da se integrišemo "u Zapad". I zašto bi neintegrisani ostali usamljeni i izolovani.
Da li je "Zapad"ceo svet?
Šta je ustvari taj "Zapad"?
U šta mi to ustvari treba da se integrišemo?
Šta od tih integracija ima Hrvatska, Bugarska, Rumunija?
Pogledaj samo države "Zapada".
Kako ogromna većina ljudi živi u tim zemljama?
Države i ljudi nisu ono što se vidi na turističkim razglednicama.
Svet se ubrzano menja.Nema pravila.
Život nije mašina u koju ubaciš odgovarajuće žetone i s druge strane ispadne sreća, zadovoljstvo, blagostanje.
Ono što zovemo " Zapadom" je vrlo loše društvo, društvo ekstremne hipokrizije,koje tone u haos.
Preporuke:
7
0
119 nedelja, 01 april 2018 10:24
Hemus
Za Studenta
I da, kakva je razlika izmedju lidera tzv. Zapadnih zemalja i Vučića?
Reč je o gomilama pohlepnih, vlastoljubivih, nekompetentnih, infaltnih budala.
Čime nas taj Zapad zasenjuje?
Šta nas to očarava?
Šta demonstriraju?
Siledžijstvo!
Da li su moguća pretnja? Da, jesu.
Ali....da li ćemo mi rešiti svoje probleme tako što ćemo stati na stranu siledžija i pridružiti im se u nasilju i ludilu?
Ništa, apsolutno ništa nećemo dobiti nikakvom integracijom "u Zapad"...
I jedna napomena.
KiM nije ni albansko,ni srpsko. To je Natovska teritorija, oni su zaposeli KiM. Albanci i Srbi samo stanuju tamo.
Nažalost, albanski narod ništa ne konta, ali ni većina Srba. Za potrebe Zapada mi smo nahuškani jedni na druge.
Priznanje nezavisnosti KiM je priznanje Nato okupacije.
Preporuke:
10
0
120 nedelja, 01 april 2018 11:09
Pele
Lupajte vi meni samo minuse zbog resenja koje sam spomenuo, ali uzmite u obzir da neprijatelj nema milosti, i da jedan izdajnik moze da kosta u ratu vojsku na hiljade zivota i ogromne izgubljene teritorije i zato se prema izdajnicima mora biti beskrupulozan. Koliko je hiljada zivota izgubljeno zbog izdaje samo u proslom ratu politickog vrha u vojsci i vlasti. A neprijatelj na sve misli i beskrupulozan je. Bugarima u prvom svetskom ratu nije bilo dovoljno sto su ubijali nenaoruzan narod po jugu Srbije, vec su imali oformljene posebne jedinici od vojnika SIFILICARA koji su isli i masovno silovali nase zene i maloletne devojke i sirili bolest. Samo jedan primer koliko je neprijatelj beskrupulozan i zasto se izdaja mora na isti nacin tretirati
Preporuke:
10
0
121 nedelja, 01 april 2018 11:53
Deda Mile ima farmu
Da rezimiramo ili po Šojiću da remiziramo: prvo KiM je srpska teritorija trenutno okupirana od strane Šiptara i NATO pakta!
Drugo, za tu trenutnu okupaciju kriva je vlast iz 90-tih jer nije umela da nađe adekvatno rešenje problema! Ko je činio tu vlast? Naslednici onih iz 1945. koji su propagirali bratsvo i jedinstvo. Isti onaj Dačić, AV i AV koji su 2013.godine i potpisali Briselski sporazum i koji su sada, preko poslanika Srpske liste inače Goranca glasali za demarkaciju granice sa Crnom Gorom!Treće,pojam Zapad i EU se odnosi na civilizacijske i demokratske tekovine i vrednosti u oblasti socijalne pravde i prava a ne na trenutno neoliberalni jaram koji se cinično propagira za zapdne vrednosti. Četvrto, Srbija je od svog nastanka do 1945. pripadala Zapadu!
Preporuke:
0
3
122 nedelja, 01 april 2018 12:55
mikula
Vreme je da najzad udjemo u EU pa da pocnemo da zivimo kao Bugari.
Preporuke:
5
0
123 nedelja, 01 april 2018 14:42
sreća naša
Naveo je da imamo ekonomski rast, suficit, prostora za ulaganje..., ali i da bez evropskog puta nemamo budućnost da imamo tako uspešnu ekonomiju.

Kako je rekao, taj ekonomski rast i razvoj, ovakav nivo stranih ulaganja, nećemo moći da održimo ako budemo imali političku nesigurnost i nestabilnost.

U tom smislu Vučić je naveo i da imamo mnogo veća strana ulaganja od Hrvatske na primer, ali i dodao da ta zemlja ima 11 milijardi evra koja dobija od EU i da sve to treba imati u vidu.


Dobro je da većina infantilnog stanovništva a i "komentatora" uopšte ne zna šta znači ovaj deo izjave Vučića, umesto toga beskrajna lupetalja od osoba koje su "prošle pored istorije" a nisu ni prošli pored Pravnog fakulteta
Preporuke:
1
0
124 nedelja, 01 april 2018 14:53
eto rešenja, priznaš da si kriminalizovana država
Srbija izdvaja na različite načine oko 500 miliona evra godišnje za Srbe na KiM, pa čak i do 530 miliona evra.

Rekao je da država plaća u pojedinim javnim preduzećima hiljade plata i onima koji više nisu na KiM, što je nepravda koja boli,

ali da vlast nije u stanju da iščisti spiskove, jer svaka najava vodi ka malim revolucijama.



"Ništa nećemo moći da imamo i sačuvamo ukoliko ne budemo sačuvali sigurnost i mir i to svi oni koji imaju radikalna rešenja treba da znaju", poručio je Vučić.

Rekao je i da ćemo do kraja godine imati prosečnu platu od 500 evra, ali i upozorio da je za to potrebna politička stabilnost i sigurnost.

Vučić potvrđuje da su se kriminalci na severu KiM otrgli kontroli i da ako "pustimo KiM niz vodu"

"imaćemo" 500 evra prosečne plate jer nećemo plaćati "reket" od 500-530 miliona evra godišnje "kriminalcima na KiM"
Preporuke:
0
0
125 nedelja, 01 april 2018 15:08
Student @@Student
Evo citata iz krimske Deklaracije o nezavisnosti:

We, members of the Supreme Council of the Autonomous Republic of Crimea and Sevastopol City Council, based on the provisions of the Charter of the United
Nations and many other international instruments recognizing the right of peoples to self-
determination, as well as taking into account the confirmation by the international Court of Justice on Kosovo July 22, 2010 the fact that the unilateral
declaration of independence of a part of the state does not violate any rules of international law
, have decided together:


Toliko o tome da se nisu pozvali na Kosovo i usvojili mišljenje da kosovska nezavisnost nije u suprotnosti sa međunarodnim pravom, jer da tako ne misle, ne bi to ni pisali...
Preporuke:
1
0
126 nedelja, 01 april 2018 15:40
Student @Deda Mile
Kako možeš upoređivati Britanske posede u Francuskoj, dakle na teritoriji jedne druge suverene zemlje koja je stečena ratom, sa KiM?


Sve je to počelo kada je vojvoda Normandije osvojio Englesku i postao njen kralj. Vladao je Engleskom kao kralj, ali je imao i posede u Francuskoj, kao i njegovi potomci, koji su u jednom trenutku držali pola Francuske. A kada su izgubili sve te posede koje su držali par vekova, pa čak i one sa kojih su ponikli njihovi kraljevi, Englezi nisu nestali i propali, pa neće ni Srbi bez Kosova.


Po tebi su Ameri u pravu kad se oslobađaju Britanaca, ali su u pravu i kad zauzimaju posede indijancima?


Mislim da nigde nisam pomenuo Indijance.
Preporuke:
0
0
127 nedelja, 01 april 2018 15:49
Student @Deda Mile
Jedno si ipak u pravu, a to je tvrdnja da je izgubljena bitka za KiM. Međutim, ako nas je istorija, na koju se pozivaš, nečemu naučila, to je: izgubljena bitka ne znači izgubljen rat!


A ko će da ide u taj rat? Medijana starosti u Srbiji je 42 i po godine, a u Albaniji 28, dok za Kosovo ne znam. Pitanje je da li će Srbija uopšte opstati kao država usled demografske katastrofe, a na novi rat i nove bitke u takvim uslovima ne možemo ni da pomislimo, a kamoli da se za njih pripremamo.
Preporuke:
1
0
128 nedelja, 01 april 2018 16:19
Student @Hemus
Zato što je Zapad i dalje dominantna sila u svetu, a posebno u našem neposrednom okruženju, a čak iako mu opadne svetski uticaj, i dalje će držati Balkan kao interesnu sferu još nekoliko decenija. Za to vreme bolje je da budemo uz njih nego protiv njih jer tako manje gubimo. Opasno je da svi na Balkanu budu ujedinjeni i da podržavaju jedni druge, a mi da budemo sami i izdvojeni. Uz Zapad imamo neku priliku za društveni razvoj, imamo šansu da se o nama vodi koliko-toliko računa kada se o ovom delu sveta odlučuje, a odlučuje se, hteli ili ne, na Zapadu, imali bismo pristup raznim fondovima i morali bismo da se uskladimo sa njima, a oni jesu razvijeno društvo. Ako ustanemo protiv Zapada, slomiće nas kao što su to već jednom i učinili. Dakle, bolje je za nas da stanemo uz njih, nego da budemo protiv njih.

A naši unutrašnji problemi mogu da se reše samo unutrašnjom politikom, za šta su mi bolja rešenja Zapada, nego Kine ili Rusije, na primer.
Preporuke:
0
0
129 nedelja, 01 april 2018 16:26
od bande "kulturnima"
Samo vredjajte imponuje to nama; videcete bandu kada napunimo zatvore sa vama ! Katicev blog ionako NEma nikakvu vrednost a on NIJE patriota nego chance taker i nista vise kao i vecina tih sto su uzeli drzavnu lovu..jeste "kulturan je vrlo" najvise voli pare i radi ko plati..
nije vazno da li je Srbija ostecena, nije vazno cijim interesima sluzi..samo daj da se vrti kapital Danub group-a Cane Subotic razni drugi koji su sklonili na svoje privatne racune..sto da ne..with stolen money
Zna se kojim imenom se zove covek koji ne pita poreklo novca niti ko je klijent kojeg savetuje ..pozdravili ga svi oni koje zastupa sa novcem proneverenim, ukradenim nije vazno ..casno nema sta ..
Ekonomski nacionalizam jelte ? gde vam je Katicu ??
A sto se tice razjuravanja pa na blogu je bio i Sinisa Mali i mnogi drugi samo pod laznim imenima, kukavice se uvek kriju ..Katic najvise voli lovu kao i vecina Srbadije i rodjenu majku prodaje ..
I sad vam se ne svidja Srbija 2018e ..pa vi ste deo problema
Preporuke:
2
0
130 nedelja, 01 april 2018 17:07
ima dovoljno izdajnika, nego nema para
Student
Zato što je Zapad i dalje dominantna sila u svetu, a posebno u našem neposrednom okruženju, a čak iako mu opadne svetski uticaj, i dalje će držati Balkan kao interesnu sferu još nekoliko decenija. Uz Zapad imamo neku priliku za društveni razvoj, imamo šansu da se o nama vodi koliko-toliko računa kada se o ovom delu sveta odlučuje, a odlučuje se, na Zapadu, imali bismo pristup raznim fondovima i morali bismo da se uskladimo sa njima, a oni jesu razvijeno društvo. Dakle, bolje je za nas da stanemo uz njih, nego da budemo protiv njih.

A naši unutrašnji problemi mogu da se reše samo unutrašnjom politikom, za šta su mi bolja rešenja Zapada, nego Kine ili Rusije, na primer.

A što se ti "sinovac" potpisuješ kao "student" umesto Studenta, kad se vidi da si itekako "zaposlen" među onih ~8000 antiSrpskih agenata koji vršljaju po Stradiji.

Baš si lepo objasion ono što Vučić nije, da treba biti dobro plaćen izdajnik.

Samo izdajnike svi koriste, ali ih niko ne ceni.
Preporuke:
1
0
131 nedelja, 01 april 2018 18:00
@ Student
"...Ako ustanemo protiv Zapada, slomiće nas kao što su to već jednom i učinili...."

Mislim da je pogrešno gledanje da Zapad brani državu "Kosova". Sve ono što se dešavalo na Balkanu je u režiji tzv. "vladara iz senke". Izvođači toga su bili izabrani likovi skloni mitu i korupciji. Sećamo se kako ih je "Kosova" nagrađivala posle rata. Svi ti podmićeni ljudi polako nestaju iz centara odlučivanja. Zapadne zemlje bi se rado odrekle podrške mafijaškoj i narko državi, samo to rade polako i postepeno. Svedoci smo brojnih članaka i razmišljanja mudrih ljudi sa Zapada o tome da je napravljena velika greška ratovanjem sa Srbijom i otimanjem Kosova i Metohije. A naša je greška što i dalje gledamo na one čije vreme na Zapadu ističe. Treba tražiti nove prijatelje među njima a ne, nositi milione dolara propalim individuama i time se još ponositi. A na Istoku su naši tradicionalni prijatelji kojih se treba bez dvoumljenja držati.
Preporuke:
4
0
132 nedelja, 01 april 2018 18:49
Deda Mile ima farmu
Student
Neodoljivo podsećaš na ,,najboljeg studenta u istoriji"!
Na svaki komentar imaš kao odgovor, istu tezu koju guslaš.
Parafraziraću cigane iz filma ,,Ko to tamo peva?", kad slušaju šlager pevača, Dragana Nikolića kako peva: Nećeš se ti najest' leba od tvojih pisanija i politike koju zastupaš! Ta novoformirana misao i teza, sad za sad i sad sve, je i napravila u svetu ovaj debalans! Podsetiću te na prirodni zakon koji kaže da svaki sistem teži stabilnosti! Ne ovoj lažnoj, konu pokušavatlju da nametnu, nego prirodnoj i Božijoj!Ne pišem ja o Indijancima i Normanima, nego o principu!
Ti očigledno, na žalost,ne razumeš šta za srpski narod znači Kosovo.Daće Bog uskoro nekog novog Obilića ili đenerala Jankovića
Preporuke:
1
0
133 nedelja, 01 april 2018 19:03
Student
Zapad brani svoje interese na Kosovu, ne Kosovo kao takvo.
Preporuke:
1
1
134 nedelja, 01 april 2018 19:42
@ Student
Brane oni svoje interese i u Avganistanu, Iraku, Siriji, Turskoj pa se polako povlače. Otići će oni i sa Kosova. Samo treba biti strpljiv i ne "trčati pred rudu".
Preporuke:
4
1
135 nedelja, 01 april 2018 20:07
Sirinnicka
Koji li si ti student..po rezonima tebe ne bi primili ni na jednu visu skolu mozda na onu levacku koju je zavrsio Toma diploma i njeg. ljub. Jorgovanka radila doktorat ..kakva ste bagra, strasno !

Nemas ti covece pojma koji su interesi "zapada" da imas i malo znanja, znao bi da ti interesi nisu isti i da dripci u Srb uklj. i laznog predsednika koji je sam sebe izabrao i koji je agent nemackih interesa na ovim prostorima ..oni su ga doveli i oni ga drze ..
Preporuke:
2
1
136 nedelja, 01 april 2018 20:24
@ Sirinnicka
A kad je tako, zašto vas 2000 gradjana odjednom sa Djurićem pristupiste u SNS?
Preporuke:
4
1
137 nedelja, 01 april 2018 22:00
Sirinicka
kojih nas ..zalosni nezgrapni predsednik siluje javnost..niko ne zna sta je istina u drzavi..ne znam gde vam je tih dve hiljade koji su pristupili..glupaka je uvek bilo i bice ali dve hilj. je nesto mnogo..narod je bistar nisu bas ovce ..proverit to malo ..
Preporuke:
0
1
138 nedelja, 01 april 2018 23:02
@ Sirinicka
Ne znam šta je istina, ali pre nekoliko godina smo gledali na RTS prilog iz Sirinićke župe. Prisutni Marko Djurić iz Direkcije za Kosovo i Metohiju, je sa ponosom izneo podatak da je oko 2000 gradjana iz tog kraja pristupilo Srpskoj Naprednoj stranci.Verovatno je to bilo i u nekim novinama, možda Informeru i Srpskom Telegrafu. Tako da ne valja napadati čelnika stranke kojoj veruje toliko ljudi iz vašeg kraja.
Preporuke:
4
1
139 ponedeljak, 02 april 2018 01:17
cuvaj se laznih vesti ..
e covece, ili se salite ili vam niko nije rekao da ono sto pise Informer i Telegraf nije istina vec cist spin i laz..lazne vesti gospodine ..

Udruzenja novinara Srbije bi trebalo da su profesionalci, a nisu vidimo..davnih dana da iz svojih redova iskljucuju autore laznih vesti..Oni koji proizvode lazne vesti ne bave se novinarstvom nego intrigama a tome nema mesta u javnom prostoru..

Srbija bez morala, bez casti = Srbija laznih vesti koje kakvih besmislenih Telegrafa, Alo (alo alo secate se serije ..) Kurira, Informera ..imate jednu ili dve ozbiljen novine i more laze ..je li to Srbija 2018e?

Pa zasta su radile ranije generacije? Zasta su se borili nasi najbolji ljudi? Da im nemacke sluzbe podmecu lazne predsednike ..

ma nosite se bagro iz Berlina, Brisla i Londona..!
Preporuke:
1
1
140 ponedeljak, 02 april 2018 11:40
@ Sirinicka
@ cuvaj se laznih vesti ..

Lako je sad svaljivati krivicu na novinare. Ali treba pogledati istini u oči. A istina je malo drugačija. Narod je postao lako povodljiv. Za razne male ustupke, "poklone" spremni su da urade mnogo toga zbog čega se posle kaju, ili to negiraju. Novinari su hroničari dogadjaja u odredjenim vremenima. Ja sam naveo Informer i Srpski Telegraf, slučajno. A o tome je izveštavala i državna televizija. "Ne pucajte u glasnika zbog neprijatnih vesti". Proverite prvo šta glasnik kaže i da li je to istina. Ako jeste, onda mu se izvinite i zahvalite što vam daje potrebne informacije. Da ne budete neobavešteni. Oktobra 2015. godine su vaši gradjani, njih nekoliko hiljada, istupili iz Liberalne stranke i masovno pristupili Srpskoj Naprednoj stranci. Zašto su to uradili, pitajte njih a ne reportere TV i novina. A možete pitati i Djurića, ako se ponovo pojavi u vašem kraju. To se zove stranačka kampanja. Pustite zapadne centre. Problemi su ponekad u nama samima. Pozdrav.
Preporuke:
4
0
141 ponedeljak, 02 april 2018 19:42
/
JEDNA DOPUNA:

Napisano je bilo 'razjurio bandu'-mislio sam,razjurio (NAS) bandu (svako je pisao sta je zeleo,bez cenzure i mere,do nekog trenutka,naravno).

Danas,sto se drugih tema tice,tesko moze neko birati sefove,svako nesto prodaje,a ekonomski nacionalizam,pa i politicki podrazumeva izolacionizam,protekcionizam,primarnu emisiju,pojacano drzavno mesanje u privredu.


A u vezi zatvora-poznato mi je,navikao sam,ali se nisam plasio ni radikala,niti se danas plasim neoradikala.Da li Milutin govori ili neko drugi,nevazno je,ali da nece (NIKO) ratovati,SIGURNO JE.
Preporuke:
1
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner